Srpege Merhaba anneler Sab siblex, nurse harwey, bio gai, relaktaz vs bunlardan fayda göremedim. Bebeğim KOLİK. Mommys bliss gribe water Bu gaz ilacını kullanan??? Hangisini kullandınız? (Nite/original..?) İşe yaradı mı??? Nerden aldınız??? Nasıl kullandınız???
Tuba8406 Srpege merhaba instagramda bir bayan satışını yapıyor bu tür ürünlerin geliş süresi biraz uzun işte. Ben kullanmadım ama tavsiye edildi biogai ile atlattık şükür biz
Clover Srpege bebeginizn gecmeyen gazi kusmasi varsa sut alerjisi olabilir sizin sut urunlerini yemegi kesmeniz gerekebilir
Yakamoz Hanımefendi lütfen beni yanlış anlamayın fakat mucize beklemeyin, belki de aldığınıza bile değmeyecektir😢 Benim kızım da kolikti denemediğim tek ilaç bu yazdığınız kalmıştı ki ben uğraşırken bitivermiş. İnanın tek ilacı zaman. Şimdi 3 ay 19 günlüğüz ve her gün daha daha iyi oluyoruz çok şükür. 2 buçuk aydan sonra yavas yavaş azalacak. Biliyorum çok zor ve çok yıpratıcı bir süreç. Sabredin gececek❤️
Yakamoz Srpege çok üzüldüm bir önceki yorumumu mazur görün lütfen bilemedim😢 Allah bir an once kuzunun gaz sancilarini gecirsin size de sabır versin😢