Merhaba anneler
Oğlum 3,5 aylık, 4 mayısta 3. Ay kontrolünde 5300 gelmişti kilosu, bugün tartınca 5600 geliyor yani 17 günde 300 gram almış sadece
Sık sık emziriyorum ve günde 3 kez 90 cc mama veriyorum
Doğum kilosu 2650 idi, 2480 e kadar düşmüştü
Kilo alımı az olduğu için çok üzülüyorum daha çok mu mama vermeliyim sizce? Çişli bez sayısı iyi