prenseslerin2annesi Kızlar bebeğim 4 aylık newvit kullanıyoruz mamasını da değiştirmiştim kabız oldu böyle sorun yaşayan varmı mamadanmı kan damlasından mı anlyamadım o o mamaya ara verdim eğer kan damlasındansa kullamdıkça vücut alışırmı kabızlık sorunu bitermi