Defnegzm kanalize 3. Sezeryanımk oldum 9 ay önce ve bağlattım eş imzası gerekiyor doğum hariç extra bir ücret aldılar özel hastanede oldum hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım
merve171214 kanalize 27 yaşında oldum benim bulunduğum ilçede yaş sınırı yoktu 23-24 yaşında yaptıran bile olmuş
kanalize Honki_Ponki bende bir taneyi planlı istedim ama zor geçiyor üçü dördü asla kaldıramam o yüzden istiyorum
kanalize gulsumyeter2415 benim tek sezaryen var yaşım 30 bir iki seneye kadar bende düşünüyorum sonrasında sorun çıkmaması da çok iyi😊
gulsumyeter2415 kanalize hiç problem olmadı regl bile düzenli günden güne sasmiyor iyi ki bağlanmışım 1 buçuk sene oldu
kanalize Atesmomm fiyatı uygun geldi eşin izin vermemesini anlayamıyorum olan kadına oluyor hep zaten bende hapla korunuyorum 2,5 senedir henüz bir sıkıntı yaşamadım ama bağlatmak istiyorum
Irmakefe Bundan beş yıl önce hatta yirmi dört Mayıs’ta yani cuma günü tamı tamına beş yıl olucak baglatali üçüncü cocuktan sonra bağlattım otuz bir yaşındaydım doğumda bağlattım hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür şu beş yıl içerisinde
One-life kanalize 4 gebelik 2 si sağlıklı kronik rahatsızlığım var son doğumumu sezeryan istedim tüplerimi bağlatmak için doktor çok radikal bi karar emin misin iyi düşün falan dedi ama o da biliyo sıkıntılı durumlarımı 37 yaşındayım her koşulu sağlıyorum. Bildiğim kadarıyla 30 yaşını aşmak ve çift cinsiyete sahip olmak gerekiyor(eski bilgi de olabilir). Onun dışında sorun yaşamadım etrafındakiler korkuttu biraz bir hafta ağrı yapıyo diye ama doğum yağtığım akşam ayaklandım ve bi daha hiç yatmadım ağrım da hiç olmadı.
kanalize One-life yorumlar hep bu yönde ağrı sızı yaşamamış kimse gayet kolay geçmiş çift cinsiyet değil de hani tek çocuk olursa birşey olur da ileride yine istenirse geri dönüşü olmadığı için en az iki üç çocuk şartı var benim tek çocuğum var ama yinede istiyorum ileriyi bilemeyiz tabiki
kanalize One-life çocuk benim için olmazsa olmazlardan değildi hep korktum evlendikten üç sene sonra doğum yaptım sonrasında depresyona girdim aşırı zor ve ağır geçti kendim çok yıprandım bebeğime yeteyim derken kendime yetemedim mutsuz oldum bu zamanlar geçsin asla başa sarmam desteksiz ve yalnız olmak çok zor tek bana fazla fazla yeter
One-life kanalize çok iyi anlıyorum seni. Çocuk büyütmek büyük sorumluluk. Kendinden eminsen özel bi hastanede yardımcı olurlar mutlaka.
ipekyaman 3’üncü sezaryenimi de oldum doğumla beraber tüplerimi de bağlattım. Yaklaşık olarak 55 gün oldu, hiç bi sıkıntı olmadı. Eşinin imzası olmadan maalesef yapmıyorlar bu işlemi.
Deletedmom_113 kanalize komşum kordon baglattigi halde hamile kaldı Buarada bizim hamileligimiz beraberdi aramızda iki gün mü ne oynuyor happy momdan tanıyorum sizi neden bu kadar zorluk çekiyorsunuz postlarinizi takip ediyorum 🤗
kanalize Deletedmom_113 iki yöntem var bağlatmak ve kestirmek bağlatmakta düşük ihtimalle de olsa mümkün ama diğeri geri dönüşsüz artık o halde de oluyorsa o da spermle yumurtanın ayıbı ne diyelim daha😅 hamilelik de zordu ama güzelmiş bugünleri yaşayınca doğum sonrası depresyon yaşıyorum bazen bazı şeyler elinizde olmuyor bebek toparlandıkça bende toparlanmayı umuyorum öyle işte 😊
Deletedmom_113 kanalize nasipte varsa her şekilde oluyor işte 🤗 İnsaAllah bir süre sonra o uyumu yakalayacaginiza eminim kendini yapamiyorum olmuyor diye strese koyma daha fazla senden ve eşinden bir parça sende hissettiği duygular ile kalkacak bu yüzden stres ve kaygidan çok sevgi ve merhametini göster ona etrafiyla sizinle uyumlu bir çocuk olarak büyüsün stres kaygı ve sıkıntıyla kalkan çocuklar zaptedilmesigercekten zor uyumsuz çocuklar oluyor