Fasulye12 Akşam misafir için sütlaç yapıyordum kiiii tencereye döktüğüm süt 10 15dkka sonra kesildi . Geri dönüşü olmaz değil mi ?🤦🏻♀️ Çöp oldu caanım malzemem