handei Kızım 2 aylık. Dilinde sarılık var. Doktora gösterdim süt artıgı dedi. Yağlı olmasından kaynaklıymış. Başına gelen var mı? Temizlemek gerekir mi karbonatlı su ile.
yildirim12 benimde tam o aylar olmustu bekletirseniz koyu kahve siyaha dogru dönüyor lekenin rengi steril spanc aldım karbonatlı suyla sildim biraz basıtmak gerekiyor ama hiç bişey kalmadı
handei yildirim12 dil temizleme aparatı var pamukçuk çıkardığında almıştık. günde kaç kere yaptınız? Ne kadar sürede geçti? Hay allah ya
yildirim12 handei gün içinde bir -iki kere gazlı bezi karbonatlı suya batırıp parmagıma doladım dilini bastırarak sildim zaten beze geldi direk o leke cıktı bidaha yapmadım eger gercekten süt kalıntısıysa zaten hemen geciyor