Lre Merhabalar emziriyorum neredeyse hee ay grip oluyorum bağışıklığım düştü sanırım ne yapabilirim önerileriniz var mı? Vücudum dövüşmüş gibi ağrıyor bu şekilde grip geçiren var mı?