mervebb Kizlar dun asinin 2.dozunu yaptik atrs yspti simdide asi olan yeri kizarmis şismis neden olur korkuyorum
suuuuu mervebb Korkmayın Bexero ağır bir aşı böyle şeyler oluyor benim bebegimde de oldu 3 gün sonra o kızarıklık geçti. Yinede doktoruna bir sorun içiniz rahat etmiş olur. Şifa olsun geçmiş olsun😇💐
dodovehalleri mervebb bizde sadece şişlik oldu 10 gün kadar sürüyor şişlik korkulcak bir şey olmadığını söyledi doktorumuz
Feyzosumunannesi mervebb Geçen hafta son doz yaptirdik aynı şekilde şişlik ve kızarıklık oldu coo sıcaktı aşı yeri. Doktorumuz aşı dan önce söyledi zaten böyle bir durum ile karşılaşacağımızı kıyafetinin üzerinden buz kompleksi yapın koyup çekin
minikoglan mervebb bizimki aşıdan sonra 1 gün boyunca ayağının üstüne basmadı adım atmadı (2 yaşından sonra yaptırmıştık) uykusunda bile bacağını elleyince yüzünü buruşturuyordu ağır bi aşı ağrı şişlik yapabilir
suuuuu mervebb Çok normal emin olun bir kaç güne o huzursuzluğuda geçer. Bizimde ilk dozda böyle olmuştu 2.de bisey olmamıştı 😇 hepsi farklı oluyor. Şifa olsun güzel anne saglikla büyütün 💐😇
dodovehalleri mervebb bizimkisi kızarmadı sadece hafif şişlik vardı her bebekte farklı reaksiyon gösteriyordur muhakkak bir doktorunuza danışın derim
Feyzosumunannesi mervebb Normalmiş merak etmeyin buz koyup çekin 1 hafta 10 günü buluyor inmesi maalesef
Alzehiyu_55 minikoglan merhaba bende bexero ve ninetrix ilk dozları aşısını yaptırdım iki bebeğime birlikte şuna ayaklarının üzerine basamıyorlar ve mızmızlar sizin huzursuzluk kaç gün sürdü acaba
minikoglan Alzehiyu_55 sabah erken aşı yaptırmıştık ertesi gün öğlene doğru geçti şükür. 24 saat filan sürdü yani