Rumiersn 6 aya giriyoruz ek gıdaya başladık yavaş yavaş trendyol da acıkınca yer diye diye kitap var bebekler için tarif var almayı düşünüyorum gerek var mı
SiprayiL Rumiersn çoğu anne gereksiz buluyor ama bende 3 kitabı da var. Ek gıda bilgim sıfır olduğu için işime yarayacağını düşünüyorum. İçeriğini atabilirim istersen
Mnli Rumiersn kitabın yazarının instagram sayfası var bence kitap gereksiz evir çevir aynı şeyler beb_ek_gida sayfanın adı orda da tarif var bir kaç tane ona bakabilirsin
badesii Acıkınca yer kitabının pdf formatını internette bulmuştum gereksiz görüyorsanız bir araştırmanızı öneririm fikir olur
Deletedmom_113 SiprayiL benimki 6 aylık bende bu tarz bı kitap alayım iyisi ne yapacağımı bilmiyorum hiç çocuk buyutmemis gibi bı oğlum da var ben mi büyüttüm başkası mı hiç bir bilgim yok sanki 😅
SiprayiL Rumiersn bence yeterli. Verilen bilgiler farklı tarifler de farklı ama çoğu yerden de ulaşabilirsiniz tariflere