Papatya-eylul88 yalancı kayma değil yalancı şaşılık dedi ölçümsüz belli oluyor zaten gözündeki şaşılır bizde fark ediyoruz burun kemiği henüz tam gelişmediği için olabiliryormuş geçen hafta gittiğimizde ölçümde yapıldı hatta şaşılığa eş astigmatta çıktı bir gözü 2,5 çıktı doktorda şaşırdı normalde bebeklerde astigmat görünmez pek dedi ama hepsi için 6 ay sonra 1 yaşında tekrar kontrol dedi biz bu süreçte başka bir doktora daha gidiceğiz fikir almak için