birannebirbebek__ yani fazla geldiği içinde kusabilir ya da hızlı içtiyse sindiremediği içinde kusabilir. Bazı bebeklerde çok kusuyor ya mesela benim bebeğim 4aylık olmak üzere 120cc yapıyorum bazende 150yapıyorum onuda içiyor ama diğer mama saatine kadar sürekli kusuyor ara ara, 90da yapsam 60da yapsam yine kusuyor, bazı bebekler öyle. Bebeğinizin ne kadar içme kapasitesi varsa zamanla çözersiniz ona göre hazırlarsınız ayarlarsınız cc sini.