ElMir otose_san şuan gece sancılarım var dikiş ağrım falan zaten tam kendime gelim asla kalamaz bu evde ama yine hergün geceye kadar burnunu sokacağı kesin
Ankarali ElMir ah canım çok geçmiş olsun daha 5 gün olmuş ama neler yaşamışsin.. Odana gir kapını kilitle emziriyorum de, Dr yasak koydu kimseyle görüşmeyecek ortalıkta salginlar var ve sarılık olma durumu da var de, yorgunum uyurken ben de uyucam de kilitle kapını. Benim kayinvalidem beni odadan çıkartmıyordu otur bebeğinin yanında yat kilitle kapını diyordu gelen giden oluyordu bebeği görmeye kayinvalidem hemen kapıya dayaniyordu uyuyor aman uykusu çok hafif uyanır sonra uyumaz diyordu açmıyordu kapıyı. Hatta kendisi hiç sevmedi iki üç gün kapının ağzından uzattı kafasını baktı ben kızdım en sonunda gelsene anne çok ayıp ediyorsun bu senin torunun daha kucağına bile almadın uzaktan uzaktan için gidiyor gel sev kucakla dedim 😅 Rabbime binlerce şükür böyle kayinvalidem olduğu için 🤲🤲 eşimle de illaki bir çok sorun var 😂 olacak ne yapalım o sorunlar da sorunsuz kim var ki😣
Ankarali ElMir sen odanı kilitle düşünme bunları lohusa depresyonuna girip de bebeğin dışındaki şeylere kafanı takma zamanla her şey oturuyor yoluna giriyor senin süt üretmen lazım bebeğin için odana gir süt sağiyorum de banyo yapcam de sadece ve sadece kendinle ve bebeğin le ilgilen digerlini kulak ardı et
otose_san ElMir geçmiş olsun, inşallah bir an önce toparlanırsınız, gene de tavrınız ve tutumunuz net olsun, elinizden geldiğince evladınızın her şeyini siz yapın ki annesinin siz olduğunu idrak etsin herkes, bazen geç anlıyorlar bunu
ElMir Ankarali kıskandım şuan valla rabbim daim etsin. Benimki doğumumun 2 günü eve geldim gece bi baktım en az 5 kere uyuyan çocuğa bakmaya giriyor emdimi bu diyor bende kızdım anne napıyosun sen zaten bi sorun olsa seslenirim sana uyuyan çocuğa geliyor bakıyorsun dedim. Ya tecrübeli olabilir ama bu kadar karışılmaz bee bu kadar meraklı olunmaz
Ankarali ElMir çok sinirlenmeden sakın sakin cevabını ver canım lafını pek esirgeme ama çok fevri davranma üzgün gibi dur biraz da
Dilacim ElMir ya burda yapma diyecek kişi önce eşin zaten 😢çok üzüldüm senin adına ama geçecek bu günler sen moralini bozma. Kendileri birsuru çocuk yetistirmisler izin verseler de biz de yetiştirsek.sen elinden al emecek uykusu geldi falan de. Ben de öğreneyim siz gidince kendim bocalarim de güzelce anlatmaya çalış canım. Huzurunuz Bi giderse bida çok zor olur sen daha çok üzülürsün
Burcusaydam ElMir eşine fazlalık olduğunu söyle eşin göndersin zaten anneniz kız kardeşiniz varmış zaten kalabalık çocuk havasız kalıcak. Benim çocugum ben karar veririm de gerekirse cevabını da ver susma