asli57 öncelikle sakin olman lazım bu geçici bi süreç sen ne kadar sakin olursan bebeğin de sakinleşecektir. Ben 5 aya kadar çektim kolikti kızım. Gaz damlası vs bize de fayda etmiyordu. Belli saatlerde daha çok ağlıyordu o saatlerde ılık duşa sokuyorduk sakinleşiyordu biraz. Ben kimyon demleyip içiyordum, yediğim herşeye biraz kimyon atıyordum. Rezene çayı içiyordum gün içinde. Kesin bi çözüm yok malesef azalarak bitecek sabırlı ol 🌸