HtcDnz iyi bir avukat bulup başınızdan geçen haksızlıkları kırmızı oda dizisindeki psikoloğa anlatır gibi anlatıyorsunuz o sizi yönlendiriyor. Ben 3 yıldır bekliyorum nişanlıydım açtığımda şimdi bebeğim var düşünün uzun bir süreç ama hakkını korumak istiyorsn değer