Ben bugün çocuk doktoruyla görüştüm ek gıda hakkında size de bilgi vereyim tadım olarak 3 gün kuralı ile vermemi söyledi yumurta sarısı yoğurt kabak havuç.. meyveleri çiğ vermememi söyledi buharda haşlayıp vermemi söyledi tarhananın da asitli olduğunu söyledi tropik meyveler de 1 yaşına kadar vermeyelim dedi muz avakado vs. Pirinç unu bebek Bisküvisi yasak dedi glikoz oranı yüksek diye sağlıklı ve vitaminli şeyler verelim dedi sizinle de paylaşmak istedim. 🌼