busbus0 sanli17 bendeki ttec ti sakın yaklaşmayın ben alırken satıcı bizi ikna etti bir şekilde aldıktan sonra hiç beğenmedim geri iade de almıyorlar b bilinen büyük teknoloji mağazasından almıştım
caylavyu Ayanne Silme özelliği de varmı acaba? Bende bu markayı almak istiyorum genel olarak kullananlar memnun
Deletedmom_119 Roborock Q7 max aşırı memnunum bütçeniz varsa roborocun üst modellerini öneririm kesinlikle roborock olsun ama pişman olmazsınız
Deletedmom_108 sanli17 Sürekli harita sıfırlıyor kafayı yiyor her defasında farklı farklı hatalar veriyor uzak durum derim. Kardeşimde xaıomı var aşırı memnun
Sevah sanli17 Hayırlısı olsun canım en güzeline denk gel inşallah ben xiomi v3 kullanıyorum Memnunum bide dysonun el süpürgesini aldım kardeş kardeş her yeri mis yapıyorlar kızlar 😄 doğum hediyesi aldı eşim
balkanlardangelensogukhava sanli17 annem şımart katya z kullanıyor çok güzel. Servisi deseniz öyle hemen ulaşabiliyorsunuz ve hemen mağduriyetinizi gideriyorlar hem de yerli %100 Türk 🤣 bunu da bir araştırın