rumeysa_2323 Geçen ay bayramda düşük yaptım bu ay değerim yine yüksek daha kadın doğuma gitmedim sağlık ocağında kan verdim hamile olduğumu söylediler bu olabilir mi iki ay üst üste hamile kalınır mı yoksa başka bişey mi çok tedirginim
handemyyyyy rumeysa_2323 kürtaj olmadınız mı doktor ilişkiye girmeyin 3 yada 6 ay yasak demedi mi size bende iki düşük yaptım doktor yasaklamıştı belli süreler