drns fatmaninannesi_ kesinlikle evet daha pişmeden kızarıkken sürüyorum birdahaki bez değiştirmeye geçmiş oluyo 2 yaşındaki kızım neredeyse hiç pişik olmadı diyebilirim
alinduhatg fatmaninannesi_ hafif kızarıklık varken sürüyorum ve geceleri uyurken sürüyorum 20 aylık hiç pişik olmadı
KuzeyinAnnesi03 fatmaninannesi_ kesinlikle doğduğundan beri kullanıyorum ben col memnunum kendime de sürüyorum
cemilolabilirmi İçeriği temiz değil hiç tavsiye etmem. Çok kuvvetli bir ilaç ama bence çocuğa vereceği zarara değmez. Kantaron yağı, hindistan cevizi yağı yine olmazsa hametan daha iyi
sumeyyeuzuun_ fatmaninannesi_ ben memnun kalmadım o kadar dedikleri kadar değil. Daha etkili olan kremler var.
Mnbj123 fatmaninannesi_ doğduğundan beri kullanıyorum her altını açtığımda ince bir tabaka halinde sürüyorum çok memnunum kızım hiçbir Şekilde pişik olmuyor beyaz tenli olmasına rağmen Şu an altıncı aydayız
Mnli fatmaninannesi_ içeriği temiz değil ama iyi 😂 her şeyin içeriğine bakmıyorum artık ya 2. Çocuk salmışlığı bir de desitin var o da çok iyi