Minnokkunannesi lazeri zaten ağda gibi düşünün. 8-10 seans gidip ömür boyu kurtulduğunuz bir uygulama değil lazer. Ağdaya gider gibi atışa gitmek lazım. Ancak menopozdan sonra tamamen biter. Çünkü regl döngüsü yaşıyoruz ve hormonlarımız hep çalışıyor hep aktif. Bende gidiyordum ama bebeğimden sonra gidemediğim için tüy dökücü çok pratik oldu. Öneririm yani kesinlikle.