Var mı elinizde görseller?
2 sene önce almıştım ama yeni bir tane daha almak istiyorum alışa gelmişin dışında olsun istiyorum
Beyaz tenliyim elimde kahverengi ve sarı bikinilerim var.
Sizce hangi renk daha cok yakışır
Ayrıca kilot tarzı bikinilerden cok sıkıldım ve bana çok açık geliyor ne yalan söyliyim sanki kilotla denize giriyormuşum gibi 😀
Kendimi o kadar da teşhir etmeye gerek yok diye düşünüyorum
Yanmak benim için önemli değil güneşi sevmem ama denizi severim. Denizden cıkar gölgede dururum