Oğlum 8 ay 15 günlük Doğduğundan beri uyuyan bir bebekti akıllıydı bir tek dördüncü ayda biraz fazla uyandı onda da bu kadar ağır geçmemişti bu sekizinci ay beni mahvetti emerek uyurdu hep şimdi sütümü içtiği yerde ağlıyor bir anda , nasıl uyutacagımı bilmiyorum kollarımda sallıyorum , gece geç uyuyor sabah çok erken kalkıyor normalde 10 saat uyurdu. gece en fazla 2 kere uyanırdı şimdi saat başı uyanıyor sürekli mız mız . Sıcak olmuştur diyorum üzerini çıkarıyorum bu sefer kesin uç dört saat deliksiz uyur diyorum hop bir saat sonra yine ağlıyor üşümüştür diyorum üstünü örtüyorum yine bir saat sonra uyanıyor ağlıyor ve sürekli mız mız. Gündüz desen iki uyku yapıyor toplasan bir buçuk saat. Gece de çok geç uyuyor . Biraz bogazında hırıltı vardı acıyor mu acaba diyorum yoksa atak mı bunlar diyorum yoksa üşüyor mu diyorum yoksa sıcak mı oldu diyorum hangisi kızlar çok zor geçiyor.
Bir haftadır bu şekilde ne zaman geçer ya da böyle mi olacak oğlum artık 🙂↕️