Hanımlar merhaba 🌸
10 ay 10 günlük oğlum su icmiyor her şeyi yiyor artık tadımlar değil de öğünler şeklinde ilerliyoruz gün içinde hatta iki kez sadece 150 civarında mama yiyor kalan yemek.. Ama su içmiyor asla alıştırma bardakları,pipetli,kaşıkla bardakla her şeyle veriyorum ağzına alıyor suyu geri bırakıyor asla yutmuyor desem yuttuğu kâr çıkarsın da ama hiç yutmuyor hepsi üzerinde.. günde bir kez sadece kaka yapıyor bazen 2 günde 1 o da katı.. İçine birşeyler karıstirip versem içiyor tat gitsin istiyor ama sürekli onlardan da içemez ki sade su içmesi gerekiyor.. var mı yaşayan aramızda ?