Kızım 8 aylık diş çıkarıyor ama illalah ettim şu sürec bi gitseydi çocuk zayıfladı iştahdan kesildi sürekli mızmız sürekli ağlıyor gece uykusu sıfıra düştü ne öğlen uyur ne gece 1haftadır çok kötü süreç geçiriyoruz mental olarak çok yoruldum asla isyan etmiyorum ama gerçekten çocuğum çok durumsuz kahvaltı hazırlayamıyorum tek anne diyor babaya gitmiyor annemlere gitmiyor babaannesine gitmiyor ev işlerini bile aksatıyorum yemeği zar zor yapıyorum yanıma yürüteci alıp yada mama sandalyesine oturturup bir süre sonra sıkılıyor kucağıma gelmek istiyor ya varmı bir çözüm diş için bir damla şurup gece ateşlenmeler calpol den başka bişey de veremiyorum üstüne grib olduk