ikiekmekaldimevegidiyorum Arkadaşlarım günaydııınlar💐💐 Çok güzel bir hafta ve gün bizimle olsuun💘 Mamayı keserken nasıl bir yol izlediniz fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻 Geceyi kestim bir problem yok ama gündüzü kesemiyoruum🙄
defnevedoruk ikiekmekaldimevegidiyorum bende geceyi kesmistim sonra kızım bir anda gündüzde yemeyi kesti ve 11 ay 10 günlükken bıraktı
ikiekmekaldimevegidiyorum defnevedoruk ay ne güzel ya benim kızım 1 yaşına giriyor birkaç güne doktor 1 yaş itibari ile keseceğiz dedi gece kestik gündüz devam🙄 Peki gündüzleri öğünleriniz nasıl? 😊
defnevedoruk ikiekmekaldimevegidiyorum sabah kahvaltı 8 gibi 11 gibi meyveli yoğurt 2 gibi çorba yerse yemek sonra aksam üstü bir ara öğün daha sonra 6:30 gibi aksam yemeği bazen de yatmadan 9 gibi muhallebi
Mmeelliikkeee ikiekmekaldimevegidiyorum merhaba 🌺 ek gıdası öğünleri alması nasıl ? bir yaş ise erken değil mi … 18 aya kadar en azından uykuya geçişte arar yada düzeni bozulur zorlanır diye düşünüyorum … yerine sıvı bişi koymalısınız keçi sütü vs deneyebilirsiniz biberonda psikolojik olarak ihtiyaç duyuyorlar . Birde biz diş dönemleri geçe kaldı o aralar beslenmeyi kabul etmedi mamayla geçiştirdik çok günü o yüzden bir yaş erken geldi bize ama her çocuğun süreci farklı deneyin ama zorlamayın derim şahsi fikrim. (Dr u18 ay normal ama bırakmazsa 2 yaşa kadar devam edebilir görüşündeydi )
ikiekmekaldimevegidiyorum Mmeelliikkeee normalde 8-8:30 arası kahvaltı sonra bir ara öğün öğleyin hafif bir öğlen yemeği arada isterse bir ara öğün daha akşam yemeği kapanış şeklinde ama mamayı arıyor yine sırf alışkanlıktan yapıyorum yarısına gelmeden atıyor doktorumuzda yemesi güzel olduğu için 1 yaşında mamayı keseceğiz dedi zaten biz ne yersek onları yiyor özel yapmıyorum ama çok da zorlamıyorum çünkü dişleri bu ara baya zorluyor 😏
Mmeelliikkeee ikiekmekaldimevegidiyorum sırf diş olayı bizi iki yaşa kadar attı maalesef azılarda.. ama yemesi güzelmiş maşallah deneyin ev yapımı mevsim meyvelerinden meyve suyu falan teklif edersiniz pipetle sever belki biberonu unutsun diye renkli şeyler bardaklar … uykuya geçerken aramıyorsa daha kolay bırakır daha az ve daha fazla su oranıyla hazırlarsanız bırakabilir
ikiekmekaldimevegidiyorum Mmeelliikkeee aaa ev yapımı meyve suyu çok mantıklı aklıma gelmedi hiç bu ara bu diş beni de mahvetti ay çok teşekkür ederiiim💘💘💘