vaveyla__ Normalde reglim 3 gün sürer. Ancak doğumdan sonra ilk regl oldum ama bir hafta oldu. Bitmedi de, kanama da yoğun. Normal mi ? Zamanla tekrar eski düzene döner mi ?
zeyneperll vaveyla__ benimde normalde 3 gün sürer bı hafta önce yani doğumdan 7 ay sonra ilk reglimi oldum 7 gün sürdü normal herhalde biraz fazla oldu ama düzelir inşallah
me_o531 vaveyla__ doğumdan sonra regl olduğumda o kadar yoğun olmuştum ki yüzüm bile kireç gibi kalmıştı sanki altıma kaçırıyormuşum gibi olurdu doktora gitmiştim doktor normal olabilir böyle hemen düzene girmez demişti
zeyneperll vaveyla__ yok ya rahat değildim elim ayağım sürekli yanıyordu gerginlik vardı şişkinlik vardı daha saymıyorum yaa
me_o531 vaveyla__ normalmiş canım korkma Bi iki defa yoğun olup sonra eskisi gibi oluyosun benim öyle olmuştu 😊