Belki biraz uzun olacak ama… 2 ocakta sezeryan ile dogum yaptim. Hastanede enfeksiyon kaptim. 25 gun hastanedeydim bebegimle beraber. Sezeryan yerim acildi ve tekrar ameliyat oldum. Agir antibiyotikler verdiler. Bu surecte biberon vermek zorunda kaldim. Agrilardan pek emziremedim. Ve de narkozdan vs. Sutum o kadar coktu ki.. meme ucum olmadigi icin emmek istemedi beni. Silikon uca basladim. Dort aya kadar emziriyodum ama birakti simdi tamamen beni. Oyle üzülüyorum ki.. sutum coktu ama ben emziremedim. Onu doyasiya kucaklayamadim bile. Simdi sagip veriyorum ama gitgide azaliyor. Biberonu biraktirmak istiyorum. Var mi bana tavsiyesi olan 😔😔