Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 aylık doğduğu günden beri hırıltısı vardı sık sık olmasada iki günde bir burnunu serum fizyolojik ile aça aça 3.aya kadar geldik ancak bir kaç gündür balgamlı öksürme burun tıkanıklığı ve akıntısı var doktora gittik akciğer filmi temiz kan sonucu temiz enfeksiyon yok ancak tükürüğü balgama dönüşüp onu tıkıyomuş burnunu da tıkıyomuş doktor zaditen yazdı ve serum fizyolojiğe devam etmemizi söyledi böyle bi duruma denk gelen var mı geçmiyor yavrum süt bile içemiyo tıkanıklıktan