Bebem 50 günlük ama dünden beri aşırı gazlı. Bu xamanlar bitceğini düşünmüyorum ama neden olmasın da demedim değil. Dün belki gerzamankinin 2-3 katını çıkarttı ama yinede rahatlamadı. Bende acaba bitiş gazları mı bunlar diye düşünmedim değil :) 50 günlükken bitme şandı varmı kızlar