mervee345 sağım yapıp buzdolabına buzluğa atıcak kadar varsa sütünüz öyle de yapabilirsiniz dışarısı icin o da kolay oluyor. Ben eğer tam boşaltmadıysa memeyi sağıp 1 gün biriktiriyorum tek öğün yetecek cc ye geliyor. Buzdolabından cıkarıp ısıtmadan cantaya atıyorum. Oda ısısında 3 saat ömrü var anne sütünün. Zaten oda ısısına gelene kadar da 1 saatten fazla zaman geciyor. 4 5 saat idare ediyor icmese de zatem 4 5 saatte her şekilde acıkıyor.