Kızlar merhaba bir ay önce dişlerimi temizletmek için özel diş kliniğine gittim. Tertemiz dişlerim eve döndüm günde 2 hatta 3 kez fırçalamama rağmen dişlerim bür ayda tekrardan eski haline döndü. Sanırım diş minesine zarar verildi ama emin olamıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı veya bir çözümü?