Ek gıda olayımız gayet iyi, günde 3 öğün ek gıda alıyor, brokoli çorbasından tutun, etli yemeklere kadar severek yiyor, sonra gelip benim yemeklerden de yemek istiyor, doyuramıyorum 😂😂 7.5 aylıktan beri emekliyor, tutunup kalkıyordu, bu hafta sıralamaya başladı. Gel gel yapıyor ama alkış çak yok bizimkinde de. Anne diyor, arada canı ister ba ba diyor 😂