Kızlar kızım 14 aylık dün gece sebepsizce bir anda mastit oldum. Ölüyorum ağrıdan. Gece hastaneye gittik. Klavunat yazmış. İnternetten bakıyorum içilmemesi gerek diyo emzirirken. Doktorada özellikle sordum ama yine tereddütte kaldım. Sizce kullanmalımıyım ?