Beren2323 Bebeğim 1 yaşında ateşi olduğu için doktor calğol kullan dedi ama grip de oluyor gibi ikisini aynı anda kullandınız mı
Neva-xy Beren2323 iburamin zero ve dolven aynı gruptan demişti gittiğim doktorlardan biri. 6saat arayla dönüşümlü olarak kullanmıştık.
birmini İkisini bir arada kullanmıştım ama benim çocuk o zaman 7 aylık falandı inan unuttum şimdi kızım 1 aylık her ihtimale karşı bende surda bekliyim 🤣sağlık ocağına sormak lazım aslında 💆
Beren2323 birmini ateşi olduğu için calpol dolven dönüşümlü veriyorum ama iburamini bilemedim dün doktora gittik burun akıntısı yoktu
birmini Beren2323 7 aylık falandı evet ikisini aynı anda vermiştim çok ağır hastalanmisti doktor kontrolünde tabi ama şimdi sizinki baya küçük olur.mu bilmiyorum
dryglgl İburamin i iyi araştırın derim birkaç çocuk doktorundan havale eşiğini düşürdüğünü duymuştum asla reçete etmiyorlardı
birmini Beren2323 bişey olmaz verebilirsin yinede sen bi saglikocagina danış canım yani bende bişey olmadı her çocuk aynı değil yani bana doktor o şekilde vermemi söylemişti o zaman yanlış bişey de söylemek istemem