Herkese merhaba, hamilelikte genital siğil problemi yaşadım, doktorum hemen müdahale etti, yakarak temizledi, şuan 36 haftalık hamileyim, bir kaç gündür vajinanın içinde gıdıklanma gibi saniyelik bişey yaşıyorum kaşıntı gibi değil. Çok korkuyorum acaba içeride siğil mi var neden olur yada mantar mı acaba diyorum. Bu arada doktorum smear veya hpv testi yapmadı fakat çıkan siğilleri patolojiye gönderdi, kanser içermiyor dedi endişe etme dedi. Kanserli olup olmadığını böyle anlamak yeterli mi biliyorum çok uzun oldu ama inanın psikolojim bozulmuş durum da 🥺🥺🥺😔😔