[silindi] Benim bebeğimde aynı emme refleksinden dolayı yapıyor.Emzirirken uykusu geliyor ve özellikle geceleri emzik veriyorum.Aksi durumda bizleri emzik yapabilirler:)birde kusması da tedirgin ediyor insanı sürekli kontrol etmek gerekiyor ben çözümü emzikte buldum doktorda verebilirsin dedi uyuyunca ağzından alıyorum:)