merkursavascisi_06 canimoglum_01 yaşamadım ama sanırım hormon düzensizliğinden oluyo, tekrar hamilelik düşünürseniz sıkıntı oluşturabilir
3kedili2bebekli canimoglum_01 vücut kendini hamilelige hazirlarken oluyor gebelik ihtimalinin yoksa hormonal bir problem olabilir
Rwerdst canimoglum_01 her regl döneminde kalınlaşır diyr biliyorum. Hamilelik için hazırlar kendini. Regl sonrası düzeliyor diye biliyorum. Kaç mm şuan rahim duvarı
melekortac @canimoglum_01 hamileliğimi ilk öğrendiğimde muayenede keseyi görememiştik. Ama doktor rahim kalınlaşmaya başlamış, yani gebelik kese oluşuyo gibi demişti. Yani hamilelik düşünüyosanız rahmin kalınlaşması gebeliğe işaret diye biliyorum
dhdhdhdhf canimoglum_01 bana da doktor rahminde kalınlaşma var bi kan testi verelim demişti ya hamilesin çok yeni yada adet olacaksın yakın tarih de demişti kan sonucuna göre de hamile çıkmıştım
Mrvsmt2502 canimoglum_01 menopoza, pcosta, hormon bozukluğundan falan rahim kalınlaşıyor. Bu regl olmaya engel oluyor.
suheyla92 canimoglum_01 her ay emnriyonun tutunmasi için kalinlasir gebelik yoksa adetle beraber geri incelir sizin dediginiz bu dongu dışındaki bir kalinlasmaysa evet sıkıntılı bir durum