eminnnee Merhaba anneler ben bebeğime bütün özel aşıları yaptırmayı düşünüyorum sizler yaptırdınız mı ne düşünüyorsunuz yaptıramlarınız var mı?
zeynepinannesi1302 eminnnee ben rotanın ilk dozunu yaptırdım diğerlerinide yaptıracağım yaptırmayanada saygım var herkesin kendi düşüncesi Rabbim evlatlarımızı hastalıklardan korusun 🙏🏼
DevosMom eminnnee yaptırıyoruz kesinlikle. Çevremde menenjit geçirene var. Ne kadar tehlikeli bir hastalık olduğunu, hasar bıraktığına birebir şahit oldum. Bebeğim bu derece zarar görsün istemem.
Deletedmom_119 eminnnee özel aşılar neler ve hangi aylarda yapılıyor biliyorsanız yazar mısınız acaba ? Bu arada tüm aşıları yaptırmayı düşünüyorum ben
eminnnee Deletedmom_119 DevosMom bende rota 1 ve 2. Dozu yaptırdım menenjit için başladık şimdi 5 buçuk aylık bebeğim
eminnnee Deletedmom_119 ben 3 aylıkken başlattık rota 1. Doz 1 ay sonra 4. Ayda 2. Dozu yaptılar öyle denk geldi yani dün menenjit aşısı yapıldı 3 doz şeklindeymiş hemşirenize sorun sizi bilgilendirirler bizde bilmiyorduk hemşiremiz önerdi yaptırıyoruz 🌸
DevosMom Deletedmom_119 rota en geç bebek 3.5 aylıkken yapıyor. Eğer geçerseniz tutmuyor m. Menenjit içinde farklı farklı aylar var doktorunuz belirliyor. Bebeğim 1. Doz rota oldu. 5. Ayında menenjite başlayacağız
Udu Deletedmom_119 rota 3. 5. Ay menenjit 7. 9. 13 ay 7 9 tek asi 13. Ay cift asi şeklinde ilerledi doktorumuz bi tek hpv si kaldi oda 9 yasinda yapilicakti yanlos hatirlamiyosam
Deletedmom_119 eminnnee hemşiremiz çok ilgisiz bana bunlardan hiç bahsetmedi mesela özel aşıları burdan öğrendim ben
eminnnee larindidems evet öyle oluyormuş bir yakınımın bebeği virüs kapmıştı aşıları yaptırmamışlar sanırım bebek çok kötü atlattı
Merveio14 eminnnee doktorumuz 3 doz yazdı 5 8 13. Ayda ancak doktorumuz yurtdıŞına çıkmış ne zaman gelir bilmiyorum, 3. Dozu yaptırmasAk olur mu 2 doz yeterli olur mu acaba, bi bilginiz var mı. Daha önce bh şekilde yapan car mj
Sena__41 Merveio14 ben memenjitin iki çeşidinden 2 doz yaptırdım doktorum yeterli dedi bana toplam 4 doz olmuş oldu yani iki ondan iki ondan şeklinde
asell13 eminnnee oğlumda ben yaptırdım yakın arkadaşımla oğullarımız aynı aydaydı o pahalı gerek yok dedi sonra aşı karşıtı falan oldu. Oğluma 1 yaş dg yaptım meğersem görümcemin oğlu rotalıymış hiç söylemedi aldı o kadar bebeğin çocuğun içine getirdi akşam oldu tüm çocuklar kırılıyor o arkadaşın oğlu 1 hafta hastanede yattı şükür biz evde tedaviyle atlattık yani şimdi kızım oldu daha 6 günlük ama tüm aşılarını yaptırcam özel ve bakanlık olan
babyyyy1 eminnnee ben bir tek rotayı yaptırmadım onu da bilmiyordum doktorda söylemedi zamanı geçtikten sonra öğrendim yapıldığını bilseydim yaptirirdim
Merveio14 Sena__41 şifa olsun. Bizim doktorumuz tek çeşit bexsora 3 doz yazdı 3. Dozu henüz olmadık. Sizin iki farklı ilaçtan ayarlamış ya öyle daha mı etkili yani benm tek çeşit yeterli mi bizim doktorumuz niye böyle yaptı acaba, sizce nedendir
cevriyeee eminnnee 3,5 yaşında rota menenjit hepsini yaptırdım sadece üzüldüğüm bu aşıların ücretli olması durumu olmayanlar yapamıyor sağlık bu şakası yok bazı şeylerin devletimiz sağolsun ne diyelim
eminnnee cevriyeee maalesef ücretli olması biraz imkan zorluyor biraz daha bütçeye uygun olabilirler tabi ama yinede yaptırmakta fayda var diye düşünüyorum
ilknur95 eminnnee merhabalar ben bir ortaokulda öğretmenim. Bir hastalık oldu mu okulca çocuklar kırılıyor. Allah korusun hastanelik olanlar oluyor. Öylelerinin çoğunun da aşıları eksik maalesef. Ben kendi çocuğuma yaptırıyorum. Şu koronavirüsden sonra aşılara pek güven kalmadı. Ama bu çocukluk aşıları yıllardır yapılıyor. Yaptırmayana da saygım sonsuz fakat toplum bağışıklığı maalesef düşüyor
eminnnee ilknur95 ilknur95 kesinlikle okullarda oluyor çoğunlukla herkes bilinçlenmeli aslında bu konularda ama bazı aileler üstünde durmuyor maalesef
ilknur95 ilknur95 Önlem almak lazım cidden. Çünkü büyüdükçe farklı hastalıklar da çıkıyor. Biri getirse hepsine yayıyor. Bu yıl uyuzla el ayak hastalığıyla uğraştık hep
Kizilciksurubu eminnnee Bebeğim 9 aylık. Doğduğundan beri bütün özel aşıları yaptırıyoruz. İmkanı olan herkes yaptırmalı bence.