oioi benim bebeğim yeni doğdu ilk hafta sürekli vardı o akıntı doktor kız bebeklerde normal olduğunu söyledi doğumda annenin östrojen hormonuyla alakalıymış. 18 günlük olduk hala ara ara oluyor akıntısı ama sizinki normal mi bilemedim ayınız büyük çünkü