boralii Herkese günaydın. Doğum yapalı 5 gün sonra tam 4 ay olacak lohusa kanım yaklaşık 50 gün sürdü. Bugün bayağı bir kan vardı adet kanaması mı? Emziren annelerin daha geç adet olduğu yazıyor internette. Bilgisi olan var mı?
Gezgin1anne Bende 4.ayda adet olmuştum normal yani. Adet olmussundur. Eski adetlere göre artık daha yoğun bir adet dönemi geçiriyorum ben artık.
Gezgin1anne boralii baya sancılı oluyor. Benim eskiden kanamaların çok az olurdu doğum sonrası adetlerim yoğun geçiyor ağrısı da yoğun oluyor