Merhabalar sağlık ocağının verdiği damlaları pek güvenemiyorum içeriği temiz olmuyormuş doktora gidip hangi markayı kullanabilirim diye sorma imkanım yok doktora pek gidemiyorum çok acil bir şey olmadığı sürece damlaları neredeyse bir haftadır hiç vermiyorum çocuğuma bugün tam 7 aylık oldu ama ihtiyaç o yüzden neyi vereyim bilemiyorum sağlık ocağı yakın oraya gittim oradaki doktor biz Öner yapamıyoruz diyor doktora gidip konuşabilirsiniz ya da istediğiniz marka neyse onu eczaneden alabilirsiniz oraya danışabilirsiniz diyor. Buradan gördüğüm kadarıyla ve arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla d vitamini olarak ocean markası çok öneriliyor kullanılıyor onu almayı düşünüyorum. Ama kan damlası için hangi markayı kullanıyorsunuz onu merak ettim hangi markayı kullanıyorsunuz hiçbir kabız ishal veya başka bir problem yok söyleyebilir misiniz acaba