Kotu haberım var benımde aynen o aylarda basladı sımdı 9 aylık olacak hala aynı
Duzelsın dıye neler neler yaptın yok bır gram duzelme yok daha bu gece bı gram uyutmadı. Sınır denen bısı kalmadı bende bıde ustune calısanım.
Rutın olusturdum. Oda faydalı olmadı. Gozlemlerıme gote asırı havasız ve sıcak odada uyumuyorlar oda sıcaklıgı 22 veya 23 olsa ustundekılerıde ona gore gıydırın belmı faydası olur.