Kızlar temmuz ayında tatile gideceğiz ama regl günüm tatile denk geliyor. Nasıl geciktirebilirim ya da ne yapmam gerekir. Ayda yılda bir tatile gideceğiz onda da perişan olmak istemiyorum içime sinsin en azından 😂😂 Çocuktan sonra iyi gelecek ama regl olmazsam tabi 😂 Bildiğiniz kesin bir yöntem var mı 🙏