mervee345 Kızlar serum ile temizliyorum kakasıyla atamadı henüz burnundan da öyle çok çıkmıyor hastalığa çevirmesinden korkuyorum ne yapabilirim başka bir yolu var mı 2ay 20 günşük
neslihanada mervee345 burnunu serum sıkıp aspiratörle çek sürekli bikere değil 3 kere falan yap ciğerlere inmesin
Cisemcagan17 mervee345 2 aylik bebek için bilemicem de benm bebegim 1o aylikken asist verilmisti hapsurtuyor ve oylelikle cikartiyor
neslihanada Nebilaztör alıp serum fizyolojik koyup içine burnuna hava verin eczaneden alıp hemen geçiyor
mervee345 neslihanada dünden beri yapıyorum onu normalde bir kere yapardım günde neyse bugün nebülazatör alayım hava vereyim hasta olmasın da teşekkür ederim ❤️
neslihanada mervee345 kesinlikle alıp verin burnuna çok iyi geldi bize o aylarda olmuştuk öle doktora götürmüştüm doktorda yaptıklarını yapmaya devam et sürekli aç burnunu serumla burnuna hava ver demişti aynı