Açken uykuya geçmeleride cok zor oluyor artik cildiracagim ne yapacagimi bilmiyorum iki taneyle başedemiyorum doktor gecer gecer diyor ama benim inancım kalmadi bugun 5 aylik oldular ek gida icin erken dedi doktor yalnız degilmisim allah yardimcimiz olsun kafayi yemeye ramak kaldı benim😔