tazemommyy Kızım 7 aylık dünden beri burnunda hırıltı var sprey sıkıyorum hapşırıyor da uyanınca sağlık ocağına götürücem eşim de yok yalnızım bir süre inşallah hastalanmaz ya neler yapabilirim rahatlatmak için ağlayarak uyanıyor sürekli
afrakevser Burnu tıkalı uyuyamazda bebiş benim kızımda olye oldu hastane düzgün ilgilenmiyor ben kendim evde pekmez yedirdim surup parol verdim daha iyi soğuk yedirmeyin hiç birşeyi suyu falan ılık olsun