alin12_ çok geçmiş olsun , ürktüm suan 😳 ama öksürük vs yok sadece balgam o da dün akşam başladı acaba götürsem mi bilmedim , yurtdışında yaşıyorum burada son dereceye gelmeyene kadar müdahale etmiyorlar çok küçük olduğu için de ilaç vs hiçbişry yazmıyorlar