Kızlar suan kızım 4 ay6 günlük. İlk doğduğunda yanakları kıpkırmızıydı her gören bu bebek bembeyaz olur dedi, 4 günlükken sarılık oldu 10 gün sonrasında iyileşti ama kızımın yüz rengi değişti sarıdan sonra hafif esmere döndü 1 ay bitince alırı gazlı bir bebek oldu ve gazdan 4. Aya giriş yaptııgında kurtulabildik, gaz yüzünden dahada karardı bebeğim, yüzü esmer vucudu açık bugday tenli, bir yerde okumuştum sarılık geçiren ve gazlı olan bebeklerde kararma oluyor 1 yaşına kadar tekrar beyazlıyormuş bu doğrumudur ailede şuan en esmer kişi benim kızım, benim tarafım beyaz veya eşimin tarafı acık buğday tenli genelde sizce mantıklımı bebeğimin rengi açılırmı saçlarıda baya koyu siyah ve heryeri tüylü anlı dökülmedi hala suanlık sadece saçları dökülüyor