Eslem46 eşim hamileyken 3 vardiya çalışıyordu özellikle gece gitmesini çok seviyordum rahat rahat uyuyordum ama sabah geldiği zaman hiçbir iş yapamiyordum çit cikartmiyorduk evde 3 yaşında da oğlum var.Akşamci olduğunda bende her akşam geziyordum akrabaları.7-8 aydır vardiyasız çalışıyor sadece sabah gidiyor.Şimdi tekrar iş değiştirip vardiyalı döneceğim diyor ne kadar iyi anlassak ve dibimde olsun istedemde bu gece vardiyası can sıkıyor bidr akşamci olduğunda akşam yemeği yapmamak en büyük kurtarıcımdi 😬Simdi 6 aylık ve4 yaş çocuklarla evde nasıl oturur ses çıkartmayiz bilmem