merveatlaseymen yani şöyle bana da fiyatı çok yüksek geldi o yüzden almadım, uyku sıkıntısı doğduğundan beridir vardı bebeğimin, bir de şöyle bir durum var eşim il dışında çalışıyor ve yaşadığım yerde bana destek olan yani 1 saatliğine bile çocuğu alıp dışarıya çıkaracak kimse yok. Galiba artık alıştım da, yani aşırı yoruluyorum ama yapacak bir şey yok canı sağ olsun idare ediyoruz bir sekilde