Bebeğimin doğduğunda beri uyku problemi var 16 aylık olduk bir an uykusu yine kaçtı gece 3 oldu yeni uyudu hep boylee uyku problemi çok yordu detaylica çalıştım ama bıktım uyku ihtiyacı az bir bebek bu kadar yapısı böyle onu amladim . Bu süreçte 2 dışı geldi sadece ne dişleri tam oturdu nede uykusu evde bazı işlerimi yapmak istiyorum ama uykudugunda yemek ev temizliği dışında birşey yapamıyorum zaten masllah gece 11-13 arası yattip sabah benden önce 8 de uyanıyor gece uykusu 7.30-8 saat şaka gibi 😂 işe başlamak çok istiyorum acaba bu bebekli gunleri özler miyim diyorum ama açıkçası uykusu az bebekler evde kalmak yorucuymuss . Bebekleri akşam 8 de yatar sabah 6-7 gibi uyanır sanardim ama resmen hayal kırıklığı yaşadım moralimi bozansa çok şey deneyip bir türlü düzen olusturamam çok yetersiz hisseidyrum kendimi. Güzel bir hamillik yasadim, doğumum rahattı sezeryandi 39 haftada alındı logusa depresyonu çok ağır birşey yaşamadım ama neden uykusu böyle oldu yaaa yetersiz miyimbana anne stresi deniyir ama gece saatlerce uyanık kalması benim stresim olama o beni uyandiyor gece gece emincede uyumuyor nasıl birstres bunu etkiliyor anlamadım